A marketingkommunikáció hatása a COOP Szolnok Zrt. vásárlóinak vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keller Ivett Kata
További közreműködők: Sugárné Takács Ágnes (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2014
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80833
LEADER 00724nta a2200169 i 4500
001 dipl80833
005 20191104144729.0
008 191104s2014 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Keller Ivett Kata 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció hatása a COOP Szolnok Zrt. vásárlóinak vonatkozásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ivett Kata Keller 
246 1 0 |a The impact of the markering communication on the customers of COOP Szolnok Ltd.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 2 |a Sugárné Takács Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80833/1/2014_keller_ivett_kata.pdf  |z Dokumentum-elérés