Kis- és középvállalkozások online marketingkommunikációs eszközei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Érsek Hajnalka Edit
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80741
LEADER 00691nta a2200169 i 4500
001 dipl80741
005 20191111091303.0
008 191111s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Érsek Hajnalka Edit 
245 1 0 |a Kis- és középvállalkozások online marketingkommunikációs eszközei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Hajnalka Edit Érsek 
246 1 0 |a Online Marketing Solutions of Small and Medium Enterprises  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80741/1/2016_ersek_hajnalka_edit.pdf  |z Dokumentum-elérés