A 2015-ös Volkswagen konszern botrány hatása a fogyasztók magatartására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Sándor
További közreműködők: Vincze Dalma (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80725
LEADER 00680nta a2200169 i 4500
001 dipl80725
005 20191112073833.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Nagy Sándor 
245 1 2 |a A 2015-ös Volkswagen konszern botrány hatása a fogyasztók magatartására  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Sándor Nagy 
246 1 0 |a The effets of the 2015 Volkswagen emisions scandal on consumer behavior  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Vincze Dalma  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80725/1/2018_nagy_sandor.pdf  |z Dokumentum-elérés