A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szegedi Anna Eszter
További közreműködők: Pető Dalma (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80667
LEADER 00748nta a2200169 i 4500
001 dipl80667
005 20191114135659.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szegedi Anna Eszter 
245 1 2 |a A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Anna Eszter Szegedi 
246 1 0 |a Investigating the brand love in health-conscious customer decisions through Szafi's example  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Pető Dalma  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80667/1/2018_szegedi_anna_eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés