Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication
Elmentve itt :
Szerző: | Omunu Eddie Lawrence |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80602 |
Hasonló tételek
-
Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional
Szerző: Irvanian Amir Ali
Megjelent: (2019) -
Social Media Innovation in Political Communication Alternative or Mainstream? /
Szerző: Merkovity Norbert, et al.
Megjelent: (2014) -
Social Medias' Effect on Relationships
Szerző: Jámborcsik Márk Dávid
Megjelent: (2019) -
Social Marketing Key Success Factors of organizing Social Marketing campaign derived from theories, case studies and Interviews /
Szerző: Bakirova Nazrin
Megjelent: (2018) -
Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Szerző: Orazaly Alikhan
Megjelent: (2021)