Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Omunu Eddie Lawrence
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80602
LEADER 00749nta a2200169 i 4500
001 dipl80602
005 20191112074116.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Omunu Eddie Lawrence 
245 1 0 |a Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Eddie Lawrence Omunu 
246 1 0 |a Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80602/1/2018_omunu_eddie_lawrence.pdf  |z Dokumentum-elérés