A magyar mobilszolgáltatók fiatalokat célzó marketingkommunikációjának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Csontos Helga Borbála |
---|---|
További közreműködők: | Kecse-Nagy Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80454 |
Hasonló tételek
-
A Leonardo Hotel Budapest integrált marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Jászai Marianna
Megjelent: (2012) -
A hazai mobilszolgáltatók versenyének hatása az árak alakulására
Szerző: Balaicz Tibor
Megjelent: (2006) -
Az Y generáció online fogyasztása a mobilszolgáltatók körében
Szerző: Szűcs Edina
Megjelent: (2012) -
A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Szerző: Kovács Anna
Megjelent: (2023) -
A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Hangodi Henriett
Megjelent: (2011)