"Éhezésmentes karcsúság" - avagy a Szafi márka szerepe az egészségtudatos élelmiszerfogyasztói magatartásban
Elmentve itt :
Szerző: | Simon Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Kazár Klára (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80338 |
Hasonló tételek
-
A márkaszeretet vizsgálata az egészségtudatos vásárlói döntésekben Szafi példáján keresztül
Szerző: Szegedi Anna Eszter
Megjelent: (2018) -
Zöld marketing a fogyasztói magatartásban
Szerző: Sztantics Péter
Megjelent: (2017) -
A tudatosság szerepe vásárlási döntéseinkben - élelmiszerfogyasztói klaszterek hazánkban
Szerző: Brávácz Ibolya
Megjelent: (2012) -
Kódolt táplálkozás a bőség világában. Az egészségtudatos magatartás és a Norbi Update márka kapcsolata
Szerző: Baka Anett
Megjelent: (2015) -
A lakosság egészségtudatos táplálkozásának vizsgálata
Szerző: Molnár-Szombati Alexandra
Megjelent: (2018)