Elégedettség és lojalitás vizsgálata idegenforgalmi szolgáltatások esetén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Anett
További közreműködők: Huszár Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80203
LEADER 00680nta a2200169 i 4500
001 dipl80203
005 20191107082818.0
008 191107s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Lévai Anett 
245 1 0 |a Elégedettség és lojalitás vizsgálata idegenforgalmi szolgáltatások esetén  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Anett Lévai 
246 1 0 |a Study of satisfaction and loyalty in case of turistical services  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Huszár Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80203/1/2016_levai_anett.pdf  |z Dokumentum-elérés