Szabó László Norbert & Prónay Szabolcs. (2015). Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata.
Chicago Style (17th ed.) CitationSzabó László Norbert and Prónay Szabolcs. Szimbolikus Fogyasztás: A Márkák Imázsának Szerepe a Fogyasztói Döntéshozatalban, a Márkaszemélyiség és Az énkép Közötti Kapcsolat, a Márkák Szimbolikus Tartalmának ábrázolása, Parfümvásárlási Szokások Vizsgálata. 2015.
MLA idézésSzabó László Norbert and Prónay Szabolcs. Szimbolikus Fogyasztás: A Márkák Imázsának Szerepe a Fogyasztói Döntéshozatalban, a Márkaszemélyiség és Az énkép Közötti Kapcsolat, a Márkák Szimbolikus Tartalmának ábrázolása, Parfümvásárlási Szokások Vizsgálata. 2015.