APA citáció

Szabó László Norbert & Prónay Szabolcs. (2015). Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Szabó László Norbert and Prónay Szabolcs. Szimbolikus Fogyasztás: A Márkák Imázsának Szerepe a Fogyasztói Döntéshozatalban, a Márkaszemélyiség és Az énkép Közötti Kapcsolat, a Márkák Szimbolikus Tartalmának ábrázolása, Parfümvásárlási Szokások Vizsgálata. 2015.

MLA idézés

Szabó László Norbert and Prónay Szabolcs. Szimbolikus Fogyasztás: A Márkák Imázsának Szerepe a Fogyasztói Döntéshozatalban, a Márkaszemélyiség és Az énkép Közötti Kapcsolat, a Márkák Szimbolikus Tartalmának ábrázolása, Parfümvásárlási Szokások Vizsgálata. 2015.

Figyelem: ezek az hivatkozások nem 100%-ban pontosak..