Teenagers, communication and english language teaching Assessing the approach of teenagers towards English language learning through self-designed activities /
Hungarian primary school children aged between twelve and fourteen have a slight communication block, when they have to take part in communicative activities in the English lessons. In this thesis I will examine the Communicative Approach and its origin. In addition to this, I will write about the v...
Elmentve itt :
Szerző: | Modor Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Szöllősy Edina (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2001
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/76612 |
Hasonló tételek
-
Communicative language teaching
Szerző: Nyári Mariann
Megjelent: (1993) -
The problem of culture in english language teaching
Szerző: Felső Melinda
Megjelent: (2007) -
Games in english language teaching
Szerző: Szabó Károlyné
Megjelent: (1993) -
Motivation in the english language teaching
Szerző: Lang Zsuzsanna
Megjelent: (1997) -
Dyslexia and English Language Teaching
Szerző: Takács Marianna
Megjelent: (1999)