Vocabulary Acquisition Through Teaching a Story-song In the EFL Classroom
This paper investigates the effect of a story-song on learning English as a second language, in particular on vocabulary acquisition. It looks at why songs in general can be used to give learners indirect and less stressful ways of practising and enhancing a new language. The first and second chapte...
Elmentve itt :
Szerző: | Otigba Klára |
---|---|
További közreműködők: | Sinka Hilda (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2003
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/76152 |
Hasonló tételek
-
Teaching vocabulary through songs and stories in primary schools
Szerző: Megyeri Anikó
Megjelent: (2008) -
Teaching Vocabulary Through Stories
Szerző: Cserháti Lászlóné
Megjelent: (2003) -
The beneficial effects of music on vocabulary acquisition in the EFL classroom
Szerző: Mravinác Péter
Megjelent: (2005) -
Teaching literature in the EFL classroom
Szerző: Szűcsné Martin Erika
Megjelent: (2007) -
Teaching listening comprehension in the EFL classroom
Szerző: Csukás Erzsébet
Megjelent: (1997)