Comparing native and non-native teaching techniques in the nuclear power plant english classes
In my thesis I examine the language education system in Hungary's only one Nuclear Power Plant in Paks. This observation was made among adult learners who learn English from a native and a non-native teacher. It is an interesting task to decide if native or nonnative teachers and teaching techn...
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Orosz Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/75994 |
Hasonló tételek
-
The non-native teacher of English
Szerző: Pálinkás Tímea
Megjelent: (1995) -
Errors and error correction Differences between the error correction techniques used by native and non-native teachers of English
Szerző: Bertáné Zsótér Judit
Megjelent: (2008) -
Hesitation strategies of non-native speakers of English
Szerző: Hollósi-Zdenkó Erzsébet Mária
Megjelent: (2018) -
Analyses of Frequency of Categories of Questions between Native and Non-Native English Speakers and the Methodological Impact of these Differences
Szerző: Krizsán Sándor
Megjelent: (1997) -
Native speakers and Hungarian English teachers
Szerző: Farkas Ágnes
Megjelent: (2000)