Teaching English as a Second or a Foreign Language to the Blind in Hungary
This thesis examines teaching English for blind, low vision and partially sighted students by a teacher from a mainstream primary school. My hypothesis is that even if there are learning differences the blind and sighted students can be taught English as a second or a foreign language as well. I bel...
Elmentve itt :
Szerző: | Dajka Ida |
---|---|
További közreműködők: | Orosz Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/75835 |
Hasonló tételek
-
English as a Foreign Language Teaching in Reform-Pedagogy
Szerző: Nagypál Gabriella
Megjelent: (2000) -
The conditions of contemporary foreign language teaching in Hungary
Szerző: Varga Krisztina
Megjelent: (2002) -
Using Computers in Teaching English as a Second Language
Szerző: Lovászi Gábor
Megjelent: (1997) -
The Advantages of Teaching English as a Second Language to Children
Szerző: Tóth Renáta
Megjelent: (2009) -
Teaching English to English and Foreign Students
Szerző: Lafferthon Heléna
Megjelent: (1998)