Egy fiktív cég reklámkampánya

In my thesis, I introduce the concepts of the commercial campaign and budget plan of a fictive company. My aim is to present the different tools of advertising, and then choose the most relevant ones based on the target audience of the company. The most important goals of my thesis are the clarifica...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csala Zsófia Zita
További közreműködők: Forró Lajos (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/74877
LEADER 01125nta a2200181 i 4500
001 dipl74877
005 20190507064034.0
008 190503s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Csala Zsófia Zita 
245 1 0 |a Egy fiktív cég reklámkampánya  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Zsófia Zita Csala 
246 1 0 |a Commercial campaign of a fictive company  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
520 3 |a In my thesis, I introduce the concepts of the commercial campaign and budget plan of a fictive company. My aim is to present the different tools of advertising, and then choose the most relevant ones based on the target audience of the company. The most important goals of my thesis are the clarification of the basic concepts and methods of advertising, the specification of the target audience, the incentification of buying, the increase of sales and to reach a profit. 
650 4 |a Pedagógusképzés 
700 1 |a Forró Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74877/1/2018_Csala_Zs%C3%B3fia_Zita_ALTPX6_SZ.pdf  |z Dokumentum-elérés