Intelligens arcade játék tervezése és fejlesztése fejlett mesterséges intelligenciával
Elmentve itt :
Szerző: | Török András |
---|---|
További közreműködők: | Németh Tamás (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Kulcsszavak: | mesterséges intelligencia Unity C# Visual Studio A* |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/73376 |
Hasonló tételek
-
Intelligens arcade játék tervezése és fejlesztése fejlett mesterséges intelligenciával mobil platformra
Szerző: Godó Norbert
Megjelent: (2018) -
Intelligens játékprogramok tervezése, implementálása
Szerző: Horváth Kristóf Ernő
Megjelent: (2018) -
Párhuzamosított mesterséges intelligenciával rendelkező hex játékos megvalósítása
Szerző: Tóth László
Megjelent: (2018) -
Intelligens játékprogram fejlesztése Ruby nyelven
Szerző: Vál Tamás
Megjelent: (2018) -
Változtatható mesterséges intelligenciával működő játékprogram fejlesztése
Szerző: Biró Dániel
Megjelent: (2016)