Assessment of a Coursebook for Young Learners How Word Repetition Affects Student Memorization /
This thesis examines a coursebook via its vocabulary teaching techniques. Here we ask whether the book's vocabulary teaching methods are sufficient to teach vocabulary to young learners so that they will not forget what they learn. I will show through a study that the vocabulary teaching method...
Elmentve itt :
Szerző: | Patka Edit |
---|---|
További közreműködők: | Sinka Hilda (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72819 |
Hasonló tételek
-
Coursebook assessment
Szerző: Sindel Edit
Megjelent: (2001) -
The necessity of using a coursebook for young learners in teaching English
Szerző: Osztós Györgyi
Megjelent: (2004) -
Coursebook assessment Project I Student's book /
Szerző: Tóth Magdolna
Megjelent: (2008) -
Coursebook assessment assessment of the Package "Practise Together" /
Szerző: Bónáné Zsigmond Zsuzsanna
Megjelent: (2002) -
Adult learners and young learners Differences and similarities /
Szerző: Hargitai Henriett
Megjelent: (2008)