Learner Autonomy Classroom Experience in Developing Responsibility with a Group of Adult Learners /
This thesis examines the teacher’s role in developing learner autonomy. I am writing about the importance of learner autonomy and the process through which it can be promoted. In the first part of the thesis I will introduce the fields of learning which are crucial to be developed during the process...
Elmentve itt :
Szerző: | Dobos Dézi |
---|---|
További közreműködők: | Orosz Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72710 |
Hasonló tételek
-
Non-English-major students’ perceptions of learner autonomy and factors influencing learner autonomy in Vietnam
Szerző: Nguyen Son Van, et al.
Megjelent: (2020) -
Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam Non-English-Major Students’ Perceptions /
Szerző: Nguyen Van Son
Megjelent: (2022) -
Assessment of, for, and as learner autonomy in language learning and teaching
Szerző: Nguyen Van Son
Megjelent: (2019) -
Designing and validating the learner autonomy perception questionnaire
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Adult learners and young learners Differences and similarities /
Szerző: Hargitai Henriett
Megjelent: (2008)