Learner Autonomy Classroom Experience in Developing Responsibility with a Group of Adult Learners /

This thesis examines the teacher’s role in developing learner autonomy. I am writing about the importance of learner autonomy and the process through which it can be promoted. In the first part of the thesis I will introduce the fields of learning which are crucial to be developed during the process...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobos Dézi
További közreműködők: Orosz Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2007
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/72710
LEADER 01260nta a2200181 i 4500
001 dipl72710
005 20190410093217.0
008 190404s2007 hu om 0|| eng d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Dobos Dézi 
245 1 0 |a Learner Autonomy  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Classroom Experience in Developing Responsibility with a Group of Adult Learners /  |c Dézi Dobos 
246 1 0 |a Felelősségteljes tanulás: Felnőtt csoporttal végzett kísérlet a tanulásban történő felelősségvállalás növelésére.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2007 
520 3 |a This thesis examines the teacher’s role in developing learner autonomy. I am writing about the importance of learner autonomy and the process through which it can be promoted. In the first part of the thesis I will introduce the fields of learning which are crucial to be developed during the process. Following the general part I will write about my own classroom experience. I will introduce the step-by-step process through different exercises done with a group of adult learners. 
650 4 |a Pedagógusképzés 
700 1 |a Orosz Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72710/1/2007_dobos_dezi.pdf  |z Dokumentum-elérés