A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán. A „bele- és túl-magyarázás” kísértete - Esettanulmány a Kett-pedagógia alkalmazására, egy fejezet a hatodikos irodalom anyaghoz, Csokonai Vitéz Mihály A Reményhez /
Elmentve itt :
Szerző: | Holcz Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Cserjés Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2017
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/70111 |
Hasonló tételek
-
Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentéstulajdonítás, jelentésadás
Szerző: Slajkó Éva
Megjelent: (2014) -
A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás az irodalomórán Vörösmarty Mihály: Gondolatok a könyvtárban (jegyzetek egy költemény értelmezéséhez) /
Szerző: Kácsor Katalin
Megjelent: (2015) -
Interpretációs lehetőségek a magyarórán (A tanórai műelemzés lehetséges módszerei. A szövegértés tanítása és gyakorlása. Jelentéskeresés, jelentéstalálás, jelentésadás a magyarórán.) /
Szerző: Szabó Zsuzsanna Nikolett
Megjelent: (2011) -
[Kisértet!] Kísértet [vers] /
Szerző: Donne John
Megjelent: (1947) -
Kísértet ellen tükörtakaró
Szerző: Dombai Tünde
Megjelent: (2008)