Kisiskolás gyermekek és tanulásban akadályozott gyermekek interaktív könyv használatának kutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Kákonyi Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Magonyné Dr. Varga Emőke (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/68324 |
Hasonló tételek
-
Tanulásban akadályozott gyermekek integrációja
Szerző: Gáspárné Megyeri Teréz
Megjelent: (2005) -
Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2006) -
Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2007) -
Integráltan nevelkedő tanulásban akadályozott gyermekek mozgásfejlesztése
Szerző: Sóti Csilla
Megjelent: (2018) -
Tanulásban akadályozott gyermekek szociális kompetenciájának mérése
Szerző: Rácz Tamara
Megjelent: (2017)