Miképpen befolyásolja a hátrányos helyzetű tanulók szövegértését a motiváció?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Tamás Sándor
További közreműködők: H. Molnár Emese (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/67920
LEADER 00753nta a2200169 i 4500
001 dipl67920
005 20170613143244.0
008 170612s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tóth Tamás Sándor 
245 1 0 |a Miképpen befolyásolja a hátrányos helyzetű tanulók szövegértését a motiváció?   |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tamás Sándor Tóth 
246 1 0 |a How motivation influences the Reading Comprehension of unprivileged Students?  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Pedagógusképzés 
700 2 |a H. Molnár Emese  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67920/1/2016_T%C3%B3th_Tam%C3%A1s_S%C3%A1ndor_TOTTABF_SZE_SZ.pdf  |z Dokumentum-elérés