2D-s valósidejű több felhasználós játékprogram megvalósítása Flash alapon
Elmentve itt :
Szerző: | Bondor Szabolcs |
---|---|
További közreműködők: | Nyúl László (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/59358 |
Hasonló tételek
-
3D játékprogram megvalósítása Irrlicht Engine segítségével
Szerző: Kovács Márk
Megjelent: (2012) -
Valósidejű alkalmazások hálózati kommunikációjának megvalósítása
Szerző: Bocsor Zoltán
Megjelent: (2011) -
Rendszerállapotok valósidejű megjelenítésének megvalósítása Kepler környezetben
Szerző: Talpai Dávid
Megjelent: (2017) -
Kártyajáték megvalósítása Flash-ben
Szerző: Horváth Virág
Megjelent: (2004) -
Makroökonómiai játékprogram
Szerző: Szabó László
Megjelent: (1996)