A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának szerepe PR szempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Kecse-Nagy Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57694 |
Hasonló tételek
-
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül
Szerző: Homonnay Réka Judit
Megjelent: (2020) -
Az olimpiák elemzése PR szempontból
Szerző: Nagy István
Megjelent: (2018) -
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történeti, elméleti hátterének felfedezése és alkalmazása a gyakorlatban a L'Occitane példáján bemutatva
Szerző: Mendebaba Alexandra
Megjelent: (2015) -
A szövetkezetek felelősségvállalásának sajátosságai (A Mondragón-példa)
Szerző: Gudmon Gábor
Megjelent: (2009) -
Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése
Szerző: Ocskó Dóra
Megjelent: (2013)