Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ocskó Dóra
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2013
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57690
LEADER 00721nta a2200169 i 4500
001 dipl57690
005 20160712130150.0
008 160616s2013 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Ocskó Dóra 
245 1 0 |a Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dóra Ocskó 
246 1 0 |a Marketing or moral? Critical analysis of OTP Bank Plc's corporate social responsibility  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2013 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57690/1/2013_ocsko_dora.pdf  |z Dokumentum-elérés