Szervezeti kommunikáció és konfliktuskezelés az EDF DÉMÁSZ Zrt.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Rutai Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Málovics Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57390 |
Hasonló tételek
-
Az ügyfélkutatás kiépítése az EDF Démász Hálózati Elosztó Kft-nél
Szerző: Érsek Hajnalka
Megjelent: (2012) -
Teljesítményértékelés és motivációs eszközök az EDF DÉMÁSZ Zrt. telefonos ügyfélkapcsolati központjában
Szerző: Csányi Aranka
Megjelent: (2010) -
Az EDF DÉMÁSZ a kiválóság felé vezető úton
Szerző: Kadnár Erzsébet Judit
Megjelent: (2010) -
A cafetéria rendszer bemutatása az EDF DÉMÁSZ példáján keresztül
Szerző: Kószó Izabella
Megjelent: (2010) -
Kommunikál a "Jövőbarát energia" - Az EDF DÉMÁSZ kommunikációs csatornáinak vizsgálata
Szerző: Madarász Betti
Megjelent: (2012)