A Leonardo Hotel Budapest integrált marketingkommunikációjának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Jászai Marianna |
---|---|
További közreműködők: | Iván János (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2012
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57352 |
Hasonló tételek
-
A magyar mobilszolgáltatók fiatalokat célzó marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Csontos Helga Borbála
Megjelent: (2014) -
A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Szerző: Kovács Anna
Megjelent: (2023) -
A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Hangodi Henriett
Megjelent: (2011) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021) -
Leonardo Sciascia
Szerző: Fábián Zsuzsanna
Megjelent: (1977)