Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gábor Katalin
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2012
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57266
LEADER 00735nta a2200169 i 4500
001 dipl57266
005 20160608103509.0
008 160608s2012 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Gábor Katalin 
245 1 0 |a Ügyfélközpontú marketing a mitvalasszak.com építőipari portál gyakorlatában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Katalin Gábor 
246 1 0 |a The customer relationship centric communication strategy of the mitvalasszak.com building industry web portal  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2012 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57266/1/2012_gabor_katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés