Marketing a felsőoktatásban, avagy a Szegedi Tudományegyetem hallgatói marketingpolitikájának eszközei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Telegdy Gergely Béla
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2012
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/57252
LEADER 00632nta a2200157 i 4500
001 dipl57252
005 20180222075620.0
008 160607s2012 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Telegdy Gergely Béla 
245 1 0 |a Marketing a felsőoktatásban, avagy a Szegedi Tudományegyetem hallgatói marketingpolitikájának eszközei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dr. Gergely Béla Telegdy 
260 |c 2012 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57252/1/2012_telegdy_gergely_bela.pdf  |z Dokumentum-elérés