Diagnosztikus tudásszintmérés az első évfolyam végén számfogalom és műveletvégzés témakörben, a DIFER mérés tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Dankáné Háry Ildikó |
---|---|
További közreműködők: | Pap-Szigeti Róbert (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2011
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/56680 |
Hasonló tételek
-
Diagnosztikus tudásszintmérés a 7. évfolyamon az "Atomok és elemek" témakörben
Szerző: Propszt János
Megjelent: (2001) -
Tudásszintmérés a nemfémek és vegyületei témakörben
Szerző: Szabó Jolán
Megjelent: (2003) -
Diagnosztikus tudásmérés az Élőlények témakörben
Szerző: Borosné Szlávik Mária
Megjelent: (2001) -
A második és harmadik évfolyam szövegértése az első évfolyamon rögzített DIFER tükrében
Szerző: Kovács Sándor
Megjelent: (2012) -
Diagnosztikus mérés a műveletek törtekkel témakörben az általános iskola 6. és 8. évfolyamán
Szerző: Máté Marianna
Megjelent: (2014)