Tanulási szokások és német nyelvi olvasás-szövegértés összefüggései
Elmentve itt :
Szerző: | Fodor Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Edit Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/56280 |
Hasonló tételek
-
Német nyelvi olvasás-szövegértés vizsgálata 8. évfolyamon
Szerző: Zádorné Simon Éva
Megjelent: (2005) -
Olvasás = / * szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben /
Szerző: Zs. Sejtes Györgyi
Megjelent: (2016) -
Középiskolai tanulók német nyelvi szókincse, a szókincsmélység és a szövegértés összefüggései
Szerző: Sominé Hrebik Olga Julianna
Megjelent: (2009) -
Szövegértés és szövegalkotás összefüggése tanulási motivációval, tanulási szokásokkal
Szerző: Lukácsné Győrfi Lilla
Megjelent: (2006) -
Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései
Szerző: Keresztes Andrea
Megjelent: (2012)