The Ambiguous Social Construction of the Fashionable Gendered Body through the Example of American Apparel’s Controversial Advertisements
Elmentve itt :
Szerző: | Gerhát Anita |
---|---|
További közreműködők: | Kérchy Anna (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/51970 |
Hasonló tételek
-
Advertising a dead body is smiling at you /
Szerző: Mihályi Györgyi
Megjelent: (2002) -
Hawaii for Sale? Female Bodies in Advertisements of the Hawaiian Experience
Szerző: Tálas Dóra
Megjelent: (2016) -
Visual images of women's body in contemporary advertisements The Dove Campaign and its limits /
Szerző: Horváth Kátai Katalin
Megjelent: (2013) -
A kortárs divattrendek és az ellentmondásos fogyasztó = Contemporary fashion trends and the controversial consumer [absztrakt] /
Szerző: Keszeg Anna
Megjelent: (2023) -
The Representation of American Values in Cold War Era Coca-Cola Advertisements
Szerző: Palcsó László Bence
Megjelent: (2021)