A természettudományos tudás fejlődése, fejlesztése többségi és tanulásban akadályozott tanulók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Mucsiné Erdei Mónika |
---|---|
További közreműködők: | Dombováriné Korom Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/47449 |
Hasonló tételek
-
Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése
Szerző: Zentai Gabriella, et al.
Megjelent: (2013) -
A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása
Szerző: Horváthné Bácsi Erzsébet
Megjelent: (2018) -
Diagnosztikus fejlettségvizsgálat tanulásban akadályozott tanulók körében
Szerző: Tóth J. Ágnes
Megjelent: (2003) -
Tanulásban akadályozott tanulók rendszerező képességének fejlődése
Szerző: Zentai Gabriella, et al.
Megjelent: (2013) -
Tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztése
Szerző: Koppi Júlia
Megjelent: (2020)