A kereskedelmi márka szerepe a METRO Kereskedelmi Kft. életében
Elmentve itt :
Szerző: | Csekei Réka |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2010
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/43508 |
Hasonló tételek
-
A Metro Kereskedelmi kft szegedi áruházának marketing- és reklám tevékenysége
Szerző: Csizmadia Gábor
Megjelent: (2007) -
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. kereskedelmi márkás termékeinek fejlesztési lehetőségei
Szerző: Hodur Sára Veronika
Megjelent: (2014) -
A METRO Kereskedelmi Kft. "C+C" marketingstratégiája változásának vizsgálata, a sajátmárka és az ARO bolthálózat tükrében
Szerző: Csontos Kornél
Megjelent: (2006) -
Kereskedelmi márkás élelmiszerek vizsgálata Kelet-Magyarországon
Szerző: Földi Kata
Megjelent: (2014) -
Kereskedelmi és gyártói márkás "baromfivirslik" összehasonlítása
Szerző: Agárdi Marcell
Megjelent: (2023)