Médiakutatási eredmények hatása a marketingkommunikációs döntéshozatal folyamatában. A "Lakáskultúra Élőben kiállítás" ATL kommunikációjának stratégiai irányvonalai a piackutatás tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Martini Tamás
További közreműködők: Kovács Barna (Témavezető)
Fischer György (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2005
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/38919
LEADER 00777nta a2200181 i 4500
001 dipl38919
005 20130516155806.0
008 130516s2005 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Martini Tamás  
245 1 0 |a Médiakutatási eredmények hatása a marketingkommunikációs döntéshozatal folyamatában. A "Lakáskultúra Élőben kiállítás" ATL kommunikációjának stratégiai irányvonalai a piackutatás tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tamás Martini 
260 |c 2005 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Humanities 
700 0 1 |a Kovács Barna  |e ths 
700 0 1 |a Fischer György  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38919/1/2005_martini_tamas.pdf  |z Dokumentum-elérés