Az ISO 9001 2000-es szabvány által előírt vevői elégedettség mérésének kidolgozása a Pioneer Hi-Bred Magyarország Rt. Szarvasi Vetőmagüzemében. /
Elmentve itt :
Szerző: | Szécsi Marianna Viola |
---|---|
További közreműködők: |
F. Szabó János
(Témavezető) Nagy Lajos (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2003
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/31830 |
Hasonló tételek
-
Az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer bemutatása egy gázszolgáltató vállalatnál
Szerző: Kiss János
Megjelent: (1999) -
Hálózati képességek fejlesztése a minőségirányítási rendszer nézőpontjából. Az ISO 9001 2015 vizsgálata. /
Szerző: Kovács Emil
Megjelent: (2022) -
A tanusításra való felkészülés folyamata egészségügyi intézetekben ISO 9001 2000 szabvány alapján /
Szerző: Gilyán Judit
Megjelent: (2006) -
Az ISO 9001 2000 Minőségirányítás Rendszer bevezetése a Matáv Csoporton és a rendszer követelményeinek gyakorlati megjelenése a Kintlévőség Menedzsment Irodán /
Szerző: Molnár Petronella
Megjelent: (2003) -
Az ISO 9001 minőségirányítási rendszer vizsgálata az ATEV Fehérjefeldolgozó ZRt. hódmezővásárhelyi gyárában
Szerző: Lévainé Koncz Katalin
Megjelent: (2008)