Az influenszer-marketing és a fogyasztói szokások változása a COVID időszaka alatt

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bús Réka
További közreműködők: Mátyus Imre (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/141720
LEADER 00822nta a2200205 i 4500
001 dipl141720
005 20241209184041.0
008 241209s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bús Réka 
245 1 3 |a Az influenszer-marketing és a fogyasztói szokások változása a COVID időszaka alatt  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Réka Bús 
246 1 0 |a Changes in influencer marketing and consumer habits during the COVID period  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
700 0 1 |a Mátyus Imre  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/141720/1/2023_bus_reka.pdf  |z Dokumentum-elérés