Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten - Az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Losonci Elina
További közreműködők: Varga Imre (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/140220
LEADER 01102nta a2200205 i 4500
001 dipl140220
005 20240506110216.0
008 240506s2023 hu om 000 hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Losonci Elina 
245 1 0 |a Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten - Az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Elina Losonci 
246 1 0 |a The tale of Mirci and Bori about courage on four language levels - The theory of innovative creation and the evaluation of its applicability in schools from the perspective of pedagogists  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Psychology 
650 4 |a Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) 
700 0 1 |a Varga Imre  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/140220/1/2023_losonci_elina.pdf  |z Dokumentum-elérés