A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről
Elmentve itt :
Szerző: | Baranyi Enikő |
---|---|
További közreműködők: | Gyulai Zsófia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139691 |
Hasonló tételek
-
A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire
Szerző: Botár Dalma
Megjelent: (2023) -
Digitális marketingeszközök hatása az impulzusvásárlásra
Szerző: Tóth Blanka
Megjelent: (2023) -
Online vásárlási szokások összehasonlítása férfiak és nők körében, különös tekintettel az emocionális és a racionális marketingüzenetek vonatkozásában
Szerző: Baranyi Laura Krisztina
Megjelent: (2023) -
Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során
Szerző: Füvesi Florina Hanna
Megjelent: (2023) -
A madárinfluenza hatása a Bács-Tak Kft. beszámolóira
Szerző: Agócs Vanda Barbara
Megjelent: (2021)