The importance of social media in growing brand loyalty for the LEGO company among Generation Y and X in Hungary
Elmentve itt :
Szerző: | Kispál Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139631 |
Hasonló tételek
-
The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2012) -
The role of social media in creating brand loyalty The case of NetPincér /
Szerző: Rashidli Zaur
Megjelent: (2021) -
Brand loyalty and Factors that affect it. Case study Globacom Nigeria /
Szerző: Balogun Oluwaseun Sheriff
Megjelent: (2017) -
Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand
Szerző: Khatab Bader
Megjelent: (2020) -
Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary
Szerző: Süli Dorottya, et al.
Megjelent: (2019)