A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire
Elmentve itt :
Szerző: | Botár Dalma |
---|---|
További közreműködők: | Gyulai Zsófia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139627 |
Hasonló tételek
-
A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről
Szerző: Baranyi Enikő
Megjelent: (2023) -
Az online platformok befolyása a fogyasztók döntéseire az utazások során
Szerző: Füvesi Florina Hanna
Megjelent: (2023) -
Az influencerek negatív hatásai a fogyasztói szokásokra
Szerző: Vörös Krisztián
Megjelent: (2023) -
Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira
Szerző: Ripp-Sveier Jázmin
Megjelent: (2023) -
Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
Szerző: Simon Milán
Megjelent: (2023)