Leveraging NFTs in Marketing Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty /
Elmentve itt :
Szerző: | Atwi Hussein |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139500 |
Hasonló tételek
-
Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)
Szerző: Demus Henrietta
Megjelent: (2020) -
Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Szerző: Orazaly Alikhan
Megjelent: (2021) -
Measuring consumer’s perception of marketing automation and its Effect on customer experience
Szerző: Shalata Abdallah Ahmed Mohamed Ahmed
Megjelent: (2023) -
Loyalty Programs
Szerző: Zahid Muhammad
Megjelent: (2022) -
Online marketing vizsgálata
Szerző: Asztalos Katalin
Megjelent: (2007)