A Nike fogyasztói megítélése a 15-35 éves korosztály körében
Saved in:
Main Author: | Szakáll Nárcisz Rozália |
---|---|
Other Authors: | Kéri Anita |
Format: | Thesis |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139443 |
Similar Items
-
A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül
by: Homonnay Réka Judit
Published: (2020) -
A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra
by: Cicelszki Ivett
Published: (2020) -
A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése
by: Krammer Henriett
Published: (1997) -
Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során
by: Juhász Tímea
Published: (2020) -
Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata
by: Molnár Daniella
Published: (2020)