International Business Culture in Mongolia
Elmentve itt :
Szerző: | Baatarchuluun Nandin Erdene |
---|---|
További közreműködők: | Garamhegyi Ábel (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139436 |
Hasonló tételek
-
Challenges for international companies in the Chinese business environment
Szerző: Vidéki Vivien
Megjelent: (2021) -
International Financial Risk Management Investigation of MOL Group /
Szerző: Aziz Qaiser
Megjelent: (2022) -
The Effect of Culture on Bargaining and Buying Attitudes of Consumers
Szerző: ElHamory Zeina Anouar
Megjelent: (2023) -
Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Szerző: Orazaly Alikhan
Megjelent: (2021) -
The cross-cultural similarities and differences towards the proverb ‘money can’t buy happiness’.
Szerző: Qatarneh Ranad Amjad Thalji
Megjelent: (2023)