Az influencerek negatív hatásai a fogyasztói szokásokra
Elmentve itt :
Szerző: | Vörös Krisztián |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139408 |
Hasonló tételek
-
„Pixel leszek, amíg élek” – a virtuális influencerek megjelenése
Szerző: Hajdu Vivien
Megjelent: (2023) -
A webergonómia hatása a magyar fiatal felnőttek táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos fogyasztói döntéseire
Szerző: Botár Dalma
Megjelent: (2023) -
Az online marketing hatása a kisgyermekes anyukák internetes vásárlásaira
Szerző: Ripp-Sveier Jázmin
Megjelent: (2023) -
Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
Szerző: Simon Milán
Megjelent: (2023) -
Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során
Szerző: Gerhát Regina Magdolna
Megjelent: (2023)