Személyes tényezők szerepe a gyógyszertári marketing során
Elmentve itt :
Szerző: | Madák-Nyári Evelin Orsolya |
---|---|
További közreműködők: | Prónay Szabolcs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/139389 |
Hasonló tételek
-
Színek és érzelmek
Szerző: Kacsmarikné Papp Melinda
Megjelent: (2019) -
A magyar egészségügy finanszírozása és annak problémái A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Pathológiai Intézet teljesítményének elemzése és finanszírozási kérdései a 2018 és 2021 közötti időszakban
Szerző: Oláh-Németh Orsolya
Megjelent: (2023) -
Élj egészségesebben!
Szerző: Bohusné Tóth Valéria
Megjelent: (2019) -
Súlyszám-alapdíj fedezeti pont a szülészet-nőgyógyászati aktív fekvőbeteg-szakellátásban
Szerző: Bóka Bence
Megjelent: (2023) -
A vérgazdálkodás helyzete Magyarországon, a vérkészítmény-kereslet és -kínálat egyensúlyának nehézségei és lehetséges megoldások
Szerző: Fődi Éva
Megjelent: (2023)