Pesthy Dorottya Eszter & Fabulya Zoltánné. (2022). Az instrukciós szemléltetés és a tanulók kreatív teljesítményének kapcsolata a rajzórán: Rajztanárok szemléltetési szokásainak feltárása és egy mérési módszer kidolgozása.
Chicago Style (17th ed.) CitationPesthy Dorottya Eszter and Fabulya Zoltánné. Az Instrukciós Szemléltetés és a Tanulók Kreatív Teljesítményének Kapcsolata a Rajzórán: Rajztanárok Szemléltetési Szokásainak Feltárása és Egy Mérési Módszer Kidolgozása. 2022.
MLA idézésPesthy Dorottya Eszter and Fabulya Zoltánné. Az Instrukciós Szemléltetés és a Tanulók Kreatív Teljesítményének Kapcsolata a Rajzórán: Rajztanárok Szemléltetési Szokásainak Feltárása és Egy Mérési Módszer Kidolgozása. 2022.
Figyelem: ezek az hivatkozások nem 100%-ban pontosak..