Tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az integrált oktatásban. Többségi pedagógusok vizsgálata.
Elmentve itt :
Szerző: | Rónaszéki Júlia |
---|---|
További közreműködők: | Nagyné Hegedűs Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134749 |
Hasonló tételek
-
Az integrált nevelés jelentősége a tanulási zavarral küzdő gyermekek esetében
Szerző: Hajdúné Juhász Eszter
Megjelent: (2007) -
Tanulási zavarral küzdő tanulók
Szerző: Somogyiová Marcela
Megjelent: (2008) -
A szociális készségek vizsgálata többségi és tanulási zavarral küzdő tanulók körében
Szerző: Bércesi Katalin
Megjelent: (2009) -
Fejlesztő gyakorlatok tanulási zavarral küzdő gyermekek számára
Szerző: Pinczésné Palásthy Ildikó
Megjelent: (2006) -
Tanulási motiváció, tanulási énhatékonyság, megküzdési stratégiák és társas támogatás vizsgálata tanulási zavarral küzdő és többségi tanulók körében
Szerző: Varnyú Lilla
Megjelent: (2020)