Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csanádi Zsófi
További közreműködők: Tarjányi Margit Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2023
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134474
LEADER 00774nta a2200181 i 4500
001 dipl134474
005 20230731100241.0
008 230731s2023 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Csanádi Zsófi 
245 1 3 |a Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Zsófi Csanádi 
246 1 0 |a Investigation of online and offline costumer behavior in the case of Livello di vita brand  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2023 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Tarjányi Margit Anita  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134474/1/2022_csanadi_zsofi.pdf  |z Dokumentum-elérés