A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban.
Elmentve itt :
Szerző: | Benárik Dávid |
---|---|
További közreműködők: | Török Réka Szabina (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134473 |
Hasonló tételek
-
A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra a kényelmi termékek piacán
Szerző: Sinkó Balázs
Megjelent: (2022) -
A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására
Szerző: Papp Dávid
Megjelent: (2020) -
Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében
Szerző: Dér Dorottya Noémi
Megjelent: (2022) -
A sportszponzoráció hatása a fogyasztói lojalitásra a Pick Szeged szurkolók példáján keresztül
Szerző: Kálmán Anita
Megjelent: (2023) -
Megváltozott fogyasztói elvárásokra adott fintech válaszok
Szerző: Kerényi Ádám, et al.
Megjelent: (2017)